|
در اینجا مسأله، مسأله ى یک شخص در مقابل یک شخص نیست؛ اینجا مسأله ى یگانه ابزار ناقص یک نظام در مقابل مجموعه ى توطئه هایى است که دارد انجام میگیرد. بنده بیایم از همین یک ریالى که دارم، در مقابل میلیونها تومانى که دیگران دارند، بد استفاده کنم؛ براى اینکه مبادا آن دیگران بدشان بیاید، یا خوششان نیاید؟! این به هیچوجه عاقلانه نیست. « بیانات حضرت امام خامنه ای در دیدار با مدیران شبکه دوم سیماى جمهورى اسلامى ایران - 7/11/1370 » |
مدیران رسانهی ملی در تمام دورههای گذشته و بهویژه در دورهی مدیریت آقای ضرغامی هدفشان جذب مخاطبان شبکههای ماهوارهای به برنامههای رسانهی ملی بوده است و همین هدف موجب باجدادن به مخاطبان عموما مرفه و بیاعتقاد به اسلام و انقلاب شده است که حتی باوجود تماشای برنامههای صدا و سیما، بازهم اعتمادشان به ماهوارهها بیشتر از رسانهی جمهوری اسلامی است.
یک کامنت از خبر" گفتوگوها؛نقطه قوت امسال-سریالها؛ یکشکست تمام عیار"
(( آقای ضرغامی به خدا خجالت هم خوب چیزی است. حیا هم خوب چیزی است. خوب است آدم کمی هم مرد باشد و جرات داشته باشد برای یک بار هم که شده از مردم عذرخواهی کند.برای یک بار هم که شده از اینکه مردم را احمق فرض کرده شرمنده باشد. برای یک بار هم که شده قلدر مآبی را کنار بگذارد و از بالا به پائین به مردم نگاه نکند. آقای ضرغامی تعهد به انقلاب پیش کش ، کار فاخر دینی پیش کش،تربیت نسل متهذب هم پیش کش.ما این دندان ها را خیلی وقت است کشیده ایم و انداخته ایم دور. ما خیلی وقت است زبانمان آنقدر مو در آورده که دیگر توی دهانمان نمیچرخد که با شما سر این ها بحث کنیم.ولی شما را به خدا مردم را خر فرض کردن هم حدی دارد. فحش مسلم دادن به دین و باورهای این مردم هم حدی دارد.اصلا مردم هم به جهنم فکر آبروی خودتان و سازمانتان و پرستیژ مدیریتیتان که باشید. واقعا بد نیست تلقی خواص از سازمان شما همان تلقی ای باشد که از "BBC" دارند؟ بد نیست خیانت این رسانه را کمتر از "VOA" ندانند؟ بد نیست عرضه مدیریتی این سازمان زیر سوال باشد؟اصلا خواص هیچ؛ آنقدر وضعیت رسانه شما (و نه ما) درام است که عوام ترین مردم هم با پوز خند آب بندی های مدیران شما را شماتت میکنند. گویی فهمیده اند صحبت برادرانه، مثل گوش است و خواندن "یس".چند سال است از رهبری این مملکت گرفته تا دانشجویش برادرانه، دوستانه، منتقدانه و حتی با تمسخر در مورد این خروجی های مزخرف سازمان شما تذکر داده اند. حتی وقتی رهبری دیدند بخاری از عرضه مدیران شما و خودتان بلند نمیشود راهکار اجرایی دادند. اما چه حیف که بعد این همه سال تاکید و تذکر وقتی به این لاشه نگاه میکنی از تعفنش به همان BBC، فارسی وان و من و تو رضایت میدهی؛ حد اقل آنجا در سریال های ماه رمضانش شعور انسان به لجن کشیده نمیشود.آقای ضرغامی پرداخته شدن به این اراجیف و پرداخته نشدن به خیلی از موضوعات مهم نتیجه یکی از این دو بحث است یا نتیجه عرضه مدیریتی است یا نتیجه یک نوع تعهد و نگاه است.بالاخره یا شما متعهد به اسلام و انقلاب این مردم هستید یا نه. اگر هستید که خیلی با عرضه هستند کسانی که هر چه آشغال است از آنتن ها و رسانه شما (و نه ما) پخش میکنند و تره هم برای مدیریت متعهدانه شما خورد نمیکنند (که البته عرضه یافتن غیر، از بی عرضگی دوستان است).اگر هم این طور نیست و تره برای مدیریت و تعهدات شما خورد میکنند، بروید و تعهداتتان را دم کوزه بگزارید و آبش را اصلا نخورید که بد جوری نجس است.آقای مهندس آنقدر این رسانه شما (و نه ما) مردم را به معنای مردم ندید(وبرای همین شد رسانه شما و نه ما) که دیگر نه تنها "صدای اسلام و سیمای انقلاب" نیست بلکه شعار "ملی" بودن هم (رسانه ملی) شعاریست نچسب.و در آخر هم بار خدایا ما را آنقدر در تاریخ به عقب برگردان که در آن دوران نه بیداری اسلامی رخ داده باشد،نه سال هشتاد و هشتش فتنه ای پیش آمده باشد، نه عدالت مطالبه مردم باشد، نه دفاع مقدسی و نه انقلاب اسلامی ای در کار باشد و نه حتی از اسلام خبری باشد تا ما بتوانیم با خیال راحت و بدون دقدقه پای صدا و سیمای آقای ضرغامی بنشینیم و فقط به خاطر بی کیفیتی فنی فیلم ها فحش بدهیم و مطالبه محتوایی نداشته باشیم. ))
پیشنهاد میشود
مسئولان صدا و سیما ( مدیون حکومت ، مجنون مرفهین بی درد )
صدا و سیما (گفتوگوها؛نقطه قوت امسال/ سریالها؛ يكشکست تمام عیار)
صدا وسیما ، دانشگاه یا رسانه ملی !!!!
خود تقدیری مدیران صدا و سیما و اعتراض علما
ما برخی از این هنرمندان را با قربان صدقه برای همکاری جذب
تقدیر از عوامل سریال "ساختمان پزشکان"
قرائتی: تلویزیون هنوز خواب است
کسی که به صدا و سیما میآید باید متعهد به نظام باشد/ پرهیز از اختلاط زن و مرد